poniedziałek, 29 lipca 2013

Ważna Wiadomość!

To nie jest rozdział, tylko ważna wiadomość, którą muszę Wam obwiesić. Czy okaże się smutna, czy też nie, warto by przeczytać i podzielić się swoją opinią na ten temat, bo od tego zależy przyszłość Micro-Ice's Diary.

Od niedawna mam pewne problemy, które uniemożliwiają mi twórczość. Nie pytajcie; nieważne jakie, ważne, że je mam, a ten blog wisi na włosku. Mam coraz to mniej pomysłów, humoru i nie udaje mi się dłużej zamazywać ukochaną fikcją tej straszliwej rzeczywistości, w której jesteśmy uwięzieni. Przepraszam, że tym razem nie rozweselam Was zanadto, ale taka prawda. Kocham Galactik Football i czekanie na (prawie niemożliwe) powstanie 4 serii to jeden z niewielu powodów mojego istnienia, a z dnia na dzień tylko ich ubywa. Postanowiłam cierpliwie oczekiwać, choćby aż do śmierci. Dążę do tego, że z tą miłością wiąże się mój blog, bo pisanie go kosztuje mnie wiele serca, poświęceń i ambicji. Tworzę z miłości i pasji i jestem świadoma ile warte jest (zarówno dla mnie jak i dla was) moje humorystyczne arcydzieło. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym kontynuować to, co zapoczątkowałam. Problem tkwi we mnie: "Gdzie ta Hania, która zawsze wyróżniała się poczuciem humoru, dowcipem, optymistycznym spojrzeniem na świat i nie zważaniem na przeszkody stające jej na drodze?" - Zadaję sobie podobne pytania i nie pojmuję jak bardzo bezsens realu może zmieniać wszystko. Nie chcę kończyć z pisaniem głupich opowiadań!! Chcę żeby było tak jak dawniej, bo za tą głupotą krył się uśmiech! Chciałam pozostawić to bez słowa, ale wiem, że muszę to ogłosić publicznie: Prawdopodobnie niedługo skończę z tym blogiem. Nie teraz, gdyż zamierzam wysilić się i stworzyć, najlepszy na świecie, rozdział pożegnalny. Może się nie udać... A może nawet będę pisać dalej, ale rzadziej zamieszczać posty. A może życie nabierze barw i będzie tak jak dawniej? Piszcie w komentarzach; Jeśli okaże się, że ten blog jest dla Was wiele wart, z całej siły postaram się kontynuować. Jeżeli nie; Ostatni rozdział i koniec.

PS: Od paru lat planuję stworzyć nowego bloga, mojej twórczości. Myślę, że niedługo już rozpocznę działać. Zapewniam, że będzie to coś wielkiego! Przygotowuję się do tego już od bardzo dawna i niebawem nadejdzie premiera, więc mam nadzieję, że mnie nie opuścicie i przyjmiecie z uśmiechem nadchodzącą książkę autorstwa Haniack. :) Więcej nie zdradzam. 

10 komentarzy:

  1. Micro-Ice's Diary nigdy nie moze przestać istnieć to Blog nad blogami, to on nas uspokaja gdy jesteśmy zdenerwowani dzięko niemu jesteśmy spokojni. Losem tego bloga jest istnieć i sprawiać nam radość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, okej... :) Przekonałeś mnie. Postaram się pisać, bo bardzo bym chciała... Już postanowiłam, że zrobię wszystko, by nie zamykać bloga w najbliższym czasie. :)

      Usuń
  2. Tylko spróbuj zamknąć...
    Namierzę cię...
    ZNISZCZĘ.
    Wrzucę do paszczy Sarlaca!(Będziesz trawiona przez 1000lat, wciąż żyjąc i czując to! ]:->)
    A Anakin mi pomoże!
    Porwę Micro Ice'a! Wykastruję go! I zabiję!
    W męczarniach!
    Spróbuj mi to zamknąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Nie! Nie!!!!! Jezu, serio się przestraszyłam! Dobra, chyba mnie przekonaliście. Postaram się kontynuować o ile to będzie możliwe. Zrobię wszystko, co w mojej mocy. :) Tylko nie zabijaj M-I!!!! Szantażystka!!! ><

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie! Czy wy naprawdę zamierzacie zabić Micro-Ice'a???? Po moim trupie! Albo nie! Nawet nie po moim trupie! Nawet jak on nie istnieje na serio i tak nie możecie go zabić!! ><

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Haha, w takim razie pozdrawiam przypadkowego osobnika, którego ukatrupicie dla efektu. Haha :P

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń